Seznam přijatých žáků do 1. ročníku

Přijatí žáci pro školní rok 2017/2018

Pozvánka na schůzku pro rodiče budoucích žáků prvních tříd - Schůzka pro rodiče.docx (15121)

Aktuality

Kroužek Mladý badatel

29.09.2016 08:47
 Na kroužku se děti budou zabývat vyvozováním přírodních zákonů  formou pokusů a pozorování. Nahlédnou pod pokličku matematických hříček, logických her a praktické pomůcky k pozorování si vyrobí v nově vybavených školních dílnách. Kroužek je určen především pro žáky 4. - 7. tříd.
Kdy: pondělí 13:30 - 15:00
Cena: 450,- Kč
Maximálně 15 dětí. Kroužek bude otevřen při minimálním počtu 10 dětí.
Kroužek začne 3.10. a proběhne do konce ledna 15-krát.

Mgr. Dana Suchánková (učitelka M a F)

Netradiční olympijské hry

28.09.2016 22:47

Letošní Den pro zdraví připomněl Olympijské hry v Riu. Úvodní ceremoniál probíhal v atriu školy. Nechybělo zapalování olympijského ohně i slib sportovců a rozhodčích. Žáci 5. až 8. tříd byli rozděleni do deseti fiktivních států, které se mezi sebou utkaly v netradičních týmových disciplínách. Systémem každý s každým ve dvou skupinách země zápolily v disciplínách Přetahování lanem a Stíhací běh. Po přestávce žáci absolvovali dalších šest disciplín Fix na terč, Živé kyvadlo, Skoky z místa, Potápějící se loď, Sudoku a Běh pozpátku. Slavnostní závěrečný ceremoniál s předáváním diplomů pro první tři země probíhal v hale. Všichni účastníci se rozloučili v duchu citátu zakladatele novodobých olympijských her Pierre de Coubertina „Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.“
Děkujeme žákům i učitelům za účast!

Fotogalerie

Mgr. Matěj Hodač (garant akce)

Pohádkový park

28.09.2016 21:18

Žáci 9.ročníku připravili pro své mladší spolužáky z 1.stupně tradiční Pohádkový park, ve kterém děti plnily různé zábavné úkoly. Za to v cíli dostaly diplom a medaile, které deváťáci vyrobili z keramické hlíny ve školním klubu. Den se vydařil nejen díky krásnému počasí, ale také zásluhou zodpovědné přípravy kostýmů a soutěžních disciplín. Děkujeme šikovným žákům 9.A a 9.B!

Foto ZDE.

Mgr. K. Kotrbatá a Mgr. M. Pánková (třídní učitelky 9. ročníku)

„Čas změny“ v 6. A se společností Maják

28.09.2016 13:37

Dne 21. 9. 2016 proběhl ve třídě 6. A preventivní program "Čas změny" realizovaný společností Maják. Lektor Patrik Műller dokázal svým humorným projevem získat pozornost všech dětí. Týmové aktivity měly děti nasměrovat k pochopení dospívání jako důležitého období na cestě k dospělosti. Cílem celého programu bylo přivést žáky k posílení vlastní hodnoty a sebepřijetí v období dospívání.

Další fota naleznete ZDE

Mgr. Radana Plummer (třídní učitelka 6. A)

Ucelená série preventivních programů na Základní škole Český Dub je spolufinancována Městem Český Dub. Děkujeme!

Mgr. Jan Goll (ředitel školy)

Září ve IV. A

27.09.2016 21:34

1. září jsme se sešli v naší třídě, do školy se nám moc nechtělo. Sice jsme se těšili na spolužáky, ale ráno brzy vstávat, zase to učení, celý den sedět potichu v lavici, no nic moc. Tak aby to pro nás nebyl tak velký šok, podnikli jsme několik výletů v okolí Českého Dubu.

Nejprve jsme s druháky vyrazili na Čelakovické hřiště, tedy dnes to už jako hřiště vůbec nevypadá:-) Zkoušeli jsme vylézt na strom, hráli jsme hry, celá třída se zkusila srovnat na balíky sena,... Po krátké procházce jsme došli na koupaliště, kde jsme si zadováděli na dětském hřišti, zahráli jsme si přehazovanou, někdo chytal bronz. Půl hodiny před otevírací dobou nám slečny z restaurace U Holek otevřely kiosek, kde jsme si koupili nanuky, limonády i jiné dobroty. Moc jim děkujeme, byla to dobrota. FOTO ZDE

14. a 15. září jsme strávili opět v přírodě. Letos jsme stějně jako vloni dostali nabídku od manželů Kabátkových strávit dva dny v jejich chaloupce kousek od Plání pod Ještědem. Ve středu jsme vyrazili autobusem na Semerink, to nám cesta utíkala. Pak už jsme ale museli po svých stoupat vzhůru do kopce. A nebylo to jen tak, především kluci museli zabrat, když táhli Přemkův kočárek po lesní pěšince. Téměř všichni jsou siláci, největší pochvalu si však zaslouží Táda. Stoupali jsme vzhůru až k Mohyle letců. Odtamtud jsme pokračovali na vyhlídku na Červeném kameni. Ještěd byl jako na dlani a v dálce jsme viděli Ralsko, Bezděz, Horku, krása to byla! Pak už jsme kolem studánky Frantina a jiných pramínků spěchali na Pláně. Dali jsme si v restauraci výbornou svíčkovou, ovocné knedlíky nebo kuřecí steak, pohráli jsme si na hřišti, a pak už jsme vyrazili na chaloupku. Rozdělili jsme se do pokojů a měli jsme si dát chvilku odpočinku po těch 10 km chůze, odpočívat nám ale moc nešlo, tak aby chaloupka nepřišla k úhoně, vyrazili jsme do lesa. Tam jsme stavěli domky pro lesní skřítky. Nasbírali jsme si dříví a šli jsme si opéct buřty k večeři. U táboráku jsme si zazpívali, pověděli si pár vtipů a dokonce jsme si dali i dort. Julinka totiž slavila narozeniny! To jsme koukali, když paní učitelka přinesla k ohni dort s deseti svíčkami.Posilněni dortem jsme se vydali na stezku odvahy. Letos už měl jít každý sám, ale někteří to zase nedali. Pak jsme se vrátili do chaloupky a začala diskopárty. Tančili jsme, soutěžili, dali jsme si i nějaké dobroty. V taneční soutěži vyhrála Maruška s Vláďou, jejich taneční kreace se všem moc líbily. Do postelí nás paní učitelka zahnala až o půlnoci. Někteří si museli ještě povyprávět všechny zážitky, tak jsme usnuli hodně pozdě. Ráno nás pár raních ptáčat vzbudilo už v sedm, museli jsme na rozcvičku, a pak už honem na snídani. Maminky nám opět napekly samé lahůdky. Dopoledne jsme se sbalili a vyrazili jsme směrem k Dubu. Došli jsme pěšky až do Jiříčkova, někteří byli pěkně unavení. Autobusem jsme dojeli do Dubu. Počasí nám přálo, a my si jen přejeme, abychom si to mohli zase za rok zopakovat. Moc a moc děkujeme Kabátkovým, že nám půjčili svou chaloupku, a mamince Péťě Škodové, že to s náme celé přežila.  FOTO ZDE

26. 9. k nám přijela slečna ze společnosti Maják a my jsme se zůčastnili preventivního programu s názvem Drogy ze sámošky. Petra byla příjemná a celé dopoledne jsme si hezky užili a dozvěděli jsme se plno nových informací především o cigaretách a alkoholu.

27. 9. nás deváťáci pozvali na Pohádkový park. Měli pro nás připraveno množství zajímavých disciplín a pohádkových převleků. Soutěžili jsme s radostí a moc deváťákům děkujeme. Pak jsme si ještě pro zdraví dali pěší procházku přes Kněžičky do Malého a Českého Dubu.   FOTO ZDE

Sluníčko nás celé září nabíjelo energií, tak nám to učení půjde levou zadní. Podzimní pošmourné dny snad rychle utečou a my už se těšíme zase na další jarní kilometry.

Mgr. M. Růžičková (třídní učitelka)

Sbírejte šípky

23.09.2016 16:10

Využijte krásné podzimní počasí a vydejte se na procházku do přírody. Určitě cestou někde narazíte na šípkový keř plný oranžových šípků. Teď je nejlepší čas je nasbírat a nasušit. V zimě přijde k chuti výborný šípkový čaj (před vařením je dobré šípky přes noc namočit do hrnce s vodou a ráno pak povařit, nebo rozdrcené šípky 10 minut povařit v hrnci s vodou a pak přecedit přes sítko s ubrouskem, aby se odstranila zrníčka s chloupky). Nasušené šípky můžete také přinést do školy.

Vykupujeme: 1kg sušených šípků za 25Kč

Přineste také nasušené byliny, které jste nasbírali o prázdninách. Nasušené byliny a šípky vybírá paní učitelka Horáčková v 1. patře staré budovy, nebo je odevzdejte třídnímu učiteli (1.stupeň).

Mgr. Věra Horáčková (organizátorka sběru léčivých bylin)

Sběr papíru

23.09.2016 11:51

V pondělí 3.10.2016 bude možné odevzdat sběrový papír od 7:15 cca do 10:00. V tento den nakládáme 1. svoz, protože jsme již sebrali 4 777,7 kg a skladovací místnost je plná.

Mgr. Dana Škodová (koordinátor sběru)

Hubertka

22.09.2016 11:47

Také letošní osmáci měli možnost  zúčastnit se 15. - 16.9. dvoudenního semináře na chatě Hubertka v Jizerských horách. Za luxusního počasí vystoupali z Bílého Potoka na horu Smrk, objevili pramen Jizery a přes Tišinu se vrátili na chatu Hubertku. Večer absolvovali seminář o možnostech recyklace druhotných surovin. Během pobytu se každý z nich podílel na vaření, mytí nádobí nebo úklidu chaty. Druhý den ještě vystoupali na Kočičí kameny a stihli nanosit na chatu dříví na topení. Pak už jen s plnou polní sestoupili k vlaku a domů. Jak jinak, než s úsměvem.

Mgr. Dana Škodová, Mgr. Matěj Hodač (organizátoři akce)

Matematický kroužek pro 9. ročník

22.09.2016 11:30

Žáci 9. tříd mohou i letos navštěvovat Matematický kroužek. Scházíme se každý týden ve středu ve 13:30. Začínáme 5. října.

Mgr. Martina Pánková (vedoucí kroužku)

Sedmáci navštívili Prahu

20.09.2016 17:52

Autobus zaplněný sedmáky a desítkou deváťáků vyrazil v pondělí ráno do Prahy. Naším hlavním cílem byl Senát a muzeum voskových figurín Grévin. Také jsme měli v plánu projít areálem Pražského hradu. Bohužel kvůli ranní dopravní zácpě na dálnici jsme stihli jen rychlé foto před Katedrálou sv. Víta. V 11 hodin jsme byli očekáváni v Senátu, kde se nás ujala milá paní průvodkyně. Po prohlídce historické budovy Valdštejnského paláce jsme v jedné ze zasedacích místností mohli pohovořit s tiskovou tajemnicí Evou Davidovou. Někteří využili této příležitosti a snažili se zjistit odpovědi na otázky, které byly na pracovním listě od paní učitelky Lacinové na hodinu občanské výchovy. Po polední přestávce příjemně strávené v zahradách paláce, jsme se vydali rušnými ulicemi velkoměsta, přes starobylý Karlův most na Staroměstské náměsti, kam jsme dorazili  právě minutu před 13. hodinou, a tak jsme viděli orloj v celé své kráse. Do muzea voskových figurín už jsme to měli jen kousek. Na prohlídku tří podlaží jsme si stanovili hodinu a kromě prohlížení a vzájemného focení se slavnými osobnostmi jsme měli možnost prostřednictvím počítačové techniky vytvořit postavu s naším obličejem. A pak už jsme jen svižným tempem dorazili na smluvené místo a nechali se pohodlně odvézt autobusem zpátky do Českého Duba. Praha je krásná a míst, která bychom rádi viděli, je spousta. Rádi bychom jezdili častěji.

Mgr. P. Blahovcová a Mgr. D. Suchánková (třídní sedmých tříd)

FOTO ZDE.

<< 13 | 14 | 15 | 16 | 17 >>

Sponzoři:

Projekt Matematický Dubák je finančně podpořen z rozpočtu Libereckého kraje.